eTwinning: εναρκτήριο λάχνισμα

Η προετοιμασία για την έναρξη διήγησης του παραμυθιού και η εξαγγελία γίνεται συνήθως με το παραδοσιακό ποίημα: Παραμύθι, παραμύθι, το κουκί και το ρεβύθι, εμαλώνανε στη βρύση, έρχεται και η φακή και τα βάζει φυλακή· μα η φάβα της φωνάζει φακή άστα δεν πειράζει.   Κόκκινη κλωστή, δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη, δώσ’ της κλώτσο να γυρίσει, παραμύθι ν’ αρχινίσει. Παραμύθι του παππού, πότε άρχισε και που;  Μια φορά κι ένα καιρό….».  Αυτό λειτουργεί ως το σάλπισμα για να αφήσουν τα παιδιά τις άλλες απασχολήσεις, να πάρουν το καθένα τη θέση του και να γίνει ησυχία στην αίθουσα.  Στις περισσότερες περιπτώσεις, απαγγέλλεται ομαδικά και αβίαστα από τα νήπια όταν ήδη έχουν καθίσει και αναμένουν να ξεκινήσει η διήγηση (Σακελλαρίου, 1995).  Το ποίημα που αναφέρθηκε, στο δικό μας project, χωρίστηκε σε τρία τμήματα, όσα και τα συνεργαζόμενα σχολεία. Με τη βοήθεια του μικροφώνου του υπολογιστή ή ενός κινητού τηλεφώνου (εγγραφή φωνής) το κάθε σχολείο ως ομάδα ηχογράφησε το κομμάτι που του αναλογούσε.  Στη συνέχεια τα τρία αρχεία ήχου (.mp3) ενώθηκαν με τη βοήθεια του εργαλείου audacity ή του audio joiner και το τελικό προϊόν (με τις φωνές από τα παιδιά και των τριών σχολείων) θα ακούγεται και στα τρία νηπιαγωγεία πριν από κάθε αφήγηση παραμυθιού.

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015
Νηπιαγωγείο Αιγάλεω (Φωτογραφίες από τη διαδικασία της ηχογράφησης)





Τα άλλα δύο σχολεία επανέλαβαν και αυτά με τη σειρά τους την ίδια διαδικασία. Μας έστειλαν τα ηχητικά αρχεία τους τα οποία ενώθηκαν με τη βοήθεια του εργαλείου audio joiner


και ιδού το αποτέλεσμα! Ακούστε τις φωνούλες από 65 σχεδόν μαθητές!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γρίφοι από το 1ο Νηπιαγωγείο Νέου Ηρακλείου για το 4ο Νηπιαγωγείο Αιγάλεω